luni, 10 februarie 2014

Când vii primăvară?



CÂND VII PRIMĂVARĂ?

Au trecut atâţia ani
Şi-atâtea primăveri s-au dus,
Şi din prieteni am pierdut;
S-au dus câţiva, acolo sus!

Şi an de an, urmat-au cursul
Anotimpurile toate,
Venit-au şi s-au dus cu rândul
Pe cât de repede se poate.

Dar anul ăsta s-a-ntâmplat
Ceva ce încă nu am prins;
Au venit pe ne-aşteptat
E o schimbare, am pretins!

Şi am pierdut şi ghioceii
Ce cândva îi culegeam!
Dar nici zăpadă n-am avut
Cum mai demult aveam.

De-acum sunt în aşteptare
Şi mă tem că am să pierd
Frumuseţile, mai toate!
Cum dispar, nu pot să cred!

Şi încă te-aşteaptă copiii
Chiar şi fără ghiocei!
Primăvară, ai să vii?
Te-aşteaptă până şi Grivei!

De ziua mamei s-aduci flori
De câmp şi toporaşi,
Cu raze de soare s-o-nconjori
Pe mama acestui copilaş!

Beatrice Lohmüller
10 februarie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu