vineri, 14 februarie 2014

Ninge cu petale



NINGE CU PETALE

Şi ninge cu petale de crini şi trandafiri,
Aş vrea să mă aşez pe albul tău covor,
Dar viaţa m-a oprit eu şi Dumnezeu ştim
Şi doar am admirat un vis multicolor.

Şi simt mireasma florii cu care mă trezeşti,
Eu doar privesc iubirea cu care mă-nconjori
Căci n-am să pot ajunge de unde mă priveşti,
E doar un vis frumos cu foarte multe flori.

Aş vrea să mă aşez o clipă pe-o petală,
Să fiu precum un crin, mai pur şi mai curat,
Dar nu mi-a fost permis nici măcar o dată
Să fiu precum o floare de încoronat.

Şi ninge prin văzduh cu flori de cireş
Să ne ameţească să ne mai imbie
Cu dulcele amar al vieţii, angelesc,
Cum e realitatea, nimeni să nu ştie!

Mă simt precum zăpada prinsă de picioare
Şi simt că trăiesc doar pentru că sunt,
Aş ţine-n palme floarea, puţinele-i petale,
Dar rămân un nimeni purtat uşor de vânt!

Beatrice Lohmüller
14 febr. 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu