marți, 10 iunie 2014

Romantici


ROMANTICI

Au trecut atâția ani și toți au fost frumoși;
Amândoi am râs, am plâns și-am fost bucuroși;
Ce a fost rău și mai urât, am ocolit, am aruncat,
De anii care i-am trăit -mereu ne-am bucurat.

Mai sunt 30 de zile și facem 10 ani,
Noi doi avem iubire și nu avem bani;
Dar suntem iubitori și știm să îndurăm,
De anii care vin –iubind ne bucurăm.

Noi vrem multă iubire si-un pic de romantism,
Cu brio am ignorat mereu -orice lucru trist;
Nu ne-am dat bătuți, ne-am zbătut mereu,
Împreună am trecut de tot ce-a fost mai greu.

Nu mereu am fost romantici sau buni,
Dar la greu ne-am luptat ca doi nebuni.
Nu întotdeauna aveam chef de iubire
Cu tot cu lipsa asta, n-a fost dezamăgire.

Ne-am îngrijit de noi ca doi copii săraci
Chiar dacă a fost să fim cât mai stângaci;
Și-n cei 10 ani de zile am învățat mereu
Cum să ne fim alături la bine și la greu!

Nu ne mai sărutăm în parc și pe stradă
Și nu simțim fluturi ca atunci întâia oară;
Dar ne respectăm și sincer ne iubim,
De clipele frumoase, cu drag ne amintim!

Beatrice Lohmüller
10 iunie 2014



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu