miercuri, 20 noiembrie 2013

COLEGILOR ŞI DOMNILOR PROFESORI








Rămâneţi cu bine profesori şi colegi!
Nu uitaţi că-n viaţă, ai dreptul să alegi!
Noi ne-am decis deja şi iată că plecăm!
De azi, mereu pe drumuri să fim, să alergăm.

Dar toate au un scop şi-un preţ scump de plătit,
Însă mulţumirea vine când vom fi isprăvit.
Departe, ori aproape de voi, ce-mi sunteţi dragi,
Mereu veţi fi în gândul nostru, pentru că azi
Făcut-am legământ că nu ne vom uita,
Ne-om reîntâlni cândva, cândva ne-om revedea.

Pe noi sufletul ne doare şi lacrimile curg
Căci părăsim azi locul unde ne-am cunoscut,
Unde profesori pe noi ne-au învăţat,
Şi paşii noştri-n viaţă, dânşii i-au îndrumat.

Dragi profesori, din suflet vă mulţumim!
Să nu uitaţi nicicănd că noi vă iubim!
Dacă am fost mai răi şi dacă am greşit umil,
Iertaţi-ne! Voi ştiţi cum este un suflet de copil!
iulie 2009



Beatrice Lohmüller


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu