miercuri, 20 noiembrie 2013

TE DORESC!







Ah! Câtă dorinţă ascunde privirea ta!
Cât ţi-ai dorit să îţi şoptesc iubirea mea;
Şi buzele uscate, să atingă obrazul tău
Şi dacă eşti trist, să plângi pe umărul meu.

Şi inima ta să bată numai pentru mine,
Cu mâna tremurând atinge-mă iubire!
Şi degetul, pe pe buze, s-alunece uşor
În braţe să mă iei, să mă alinţi cu dor!

Aşa mult te iubesc, şi-atât de mult eu vreau
Cu tine să rămân, alături eu să-ţi stau!
Inima mea tristă joacă feste când te văd
Fă ceva cu ea, că viaţa mea-i prăpăd!

Vreau să te privesc de-aproape, alintă-mă!
Mi-e teamă fără tine, nu vreau să fiu singură!
Să ne iubim de-acum, aşa cum nimeni n-a iubit!
Să fie ca şi când al nostru vis s-a-ndeplinit!

Simte-mă în piept şi-n gând şi fă-mă doar a ta!
Iubeşte-mă de-acum şi ai grijă de viaţa mea!
Dar este noapte iar şi eşti în al meu vis,
E visul meu frumos, cel mai frumos vis!
2010



Beatrice Lohmüller


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu