miercuri, 20 noiembrie 2013

O ULTIMĂ DATĂ







Este ultima zi din ultimul an
Şi ultima oară când am să mai plâng,
Căci este primăvară şi vreu să te am!
În ultima clipă, în braţe eu te strâng!

Aşa cum de pe cer, norii se duc
Şi sentimentul vine, şi trece;
Dar din iubire, să te uit nu apuc
În urma lacrimilor, rămân rece.

Dacă tu suferi, eu simt şi plâng;
Dacă ţi-e greu şi lumea-ţi vrea răul,
Eu vin la tine şi în braţe te strâng
Fericirea ta, pentru mine e totul.

Aşez în versuri cuvinte ce-mi divulgă-
Secretele şi triste sentimente,
Lacrimi vărsate pe-obraz, se usucă.
Când eşti lângă mine, tot răul piere.

Cândva am greşit, fără să vreau;
Curând, iertare am cerut disperat,
Însă de azi, pentru ceea ce vreau
Sunt dispus să greşesc intenţionat!
2009



Beatrice Lohmüller


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu