miercuri, 20 noiembrie 2013

CU DRAGOSTE PENTRU COPILUL MEU








Atunci când te-ai născut, am plâns de fericire!
Şi m-am jurat pe tot ce-aveam mai sfânt
Că vei fi înconjurat mereu de iubire,
Şi că nu mă vei vedea nicicând plângând.

Eşti un înger mic, unic, minunat!
Mi-am dorit să vii, am vrut ca să te naşti!
Şi iată eşti aici! Micuţul meu băiat!
Te ţin acum în braţe; o dulce bebelaş!

Îţi promit acum că voi fi cu tine!
Şi orice ai alege să faci cu viaţa ta
Am să te învăţ cum voi putea mai bine
Orice ai decide, mă ai de partea ta!

Nu vei cunoaşte ura, supărarea
Şi nici de tristeţe tu nu ai să ştii!
Vei învăţa curând ce este iubirea,
Ştiu că pe tine, toţi te vor iubi!

Şi vei iubi şi tu când va sosi momentul
Şi poate pentru-un timp de mine vei uita;
Dar asta este viaţa, nu-i cunoaştem scopul,
Eu însă mereu voi rămâne o mamă doar a ta.

Eu nu am să mă plâng că nu mai vii la mine,
Nu-ţi voi sugera că-ţi sunt prioritară!
Ştiu că trăind pentru iubire, e frumos şi bine
Şi va veni iar ziua când vei veni pe-acasă.


Ai să vii să-mi spui, tu băiatul meu
Că mă inviţi la mare-a nuntă a ta;
Chiar dacă fata n-ar fi pe placul meu,
Oricum ar fi ea, nu e a mea; e-a ta!

Asta îţi doresc îngeraşul meu!
Eşti aşa micuţ, dar vei creşte mare;
Ai să iubeşti şi tu cum te iubesc eu
Şi gândul tău va fi mereu o întrebare.

Da; vei vedea ce mult o să-l aştepţi!
Vei avea emoţii când se va naşte-al tău;
Orice-ar alege el, orice ai să accepţi!
Fiindcă va fi unic, în sufletul tău.
2011



Beatrice Lohmüller

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu