miercuri, 20 noiembrie 2013

MAMĂ DRAGĂ







Oh! Mama mea bună şi dragă!
Tu, cea care mă aperi şi mă iubeşti,
Aş vrea mămică să nu mori niciodată!
Nu este nimic bun dacă tu nu eşti.

Cine se va ruga seara pentru mine?
Cine va plânge atunci când mi-e greu?
Cum voi trăi aici fără tine?
Cum mă voi descurca fără tine eu?

Iertare mamă! Că nu te-am preţuit;
Eu ştiu că mă iubeşti şi când sunt rău,
Ca tine mamă, nimeni nu m-a iubit!
Şi nimeni nu te iubeşte cum te iubesc eu!

Cine-mi are grija când boala mă paşte?
Şi cine a muncit să am eu ce mânca?
Ca tine mămico nimeni nu este!
Nimeni nu va fi ca tine, mama mea.

Când sufăr şi plâng, tu simţi asta, ştii;
Nu poţi dormi de gânduri ce te frământă,
Ca mama, nimeni nu te poate iubi!
Pentru mine, mama este sfântă!

Dacă nu te sun, şi nu ştii de mine,
Tu suferi, nu dormi şi chiar nu mănânci;
Poate te întrebi ce s-a-ntâmplat cu mine
Nici noaptea nu dormi, da; nici atunci.


Mama mea bună, nu mă părăsi!
Sigur mă voi pierde fără tine;
Rămâi încă o viaţă pentru a mă iubi!
Mămică dragă, nu pleca de lângă mine!
2011

Beatrice Lohmüller

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu