miercuri, 20 noiembrie 2013

COPILĂRIE










Unde-mi fugi copilărie? Cu paşi grăbiţi te-ndepărtezi;
Nu mai fugi de mine! Încă-mi place să visez-
La zâne, regi şi vrăjitori, pitici din alte vremuri,
Că te ştiu trecând rapid, tu viaţă, mă cutremuri.

Mai dă-mi o zi, să pot visa şi nicio grijă să nu am;
Dă-mi zilele când mă jucam şi nopţile când nu dormeam.
Ziua, când primii paşi spre grădiniţă, sfioasă i-am făcut,
Ştii...cum era atunci acolo, aşa mult mi-a plăcut!

Apoi, la şcoală când am mers, când nu mi-era uşor
Cu multe gânduri, multe teme, iar eu vroiam să zbor-
Cu gândul cât mai departe, spre cer şi spre nori,
Copilărie dragă! Cu dragi amintiri mereu mă-nconjori.

Şi, cât despre anii mei de şcoală ce i-am petrecut
Nici nu realizez cum, de aşa de repede au şi dispărut;
Timpul, a luat cu el detoate; lua-m-ar şi pe mine!
Nu te du copilărie! Sau, ia-mă te rog cu tine!

Vreau să fiu din nou copil, să vreau doar să mă joc;
Aş vrea să zbor ca mai demult, dar ştiu că nu mai pot.
Sau, fă cumva copilărie şi dă-mi barem sentimentul
Că sufletul meu de copil, nu l-am pierdut cu totul.
2009



Beatrice Lohmüller


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu