miercuri, 20 noiembrie 2013

VIAŢA DE DUPĂ VIAŢĂ








A mai căzut o stea şi s-a mai dus un suflet;
Inima care s-a stins, un suflet al meu,
Nu va mai avea iubire, nu va vedea vreun zâmbet,
S-a dus departe, şi am rămas numai eu.

Este foarte frig aici şi-atât de întuneric!
Unde sunt oare? De ce nu mă trezesc?
Mi-e teamă de Iadul care este veşnic!
Şi poate Raiul e doar un vis omenesc.

Poate sunt într-un sicriu şi voi muri aici!
Nu am greşit atât aşa de crunt să mor
Sufocat în pământul negru şi greu de aici!
Nu vreau în Iad! Am fost un luptător!

Dacă visez, vreau să se sfârşească!
Dacă am murit, cer să fiu iertat!
Vreau să cunosc Raiul -lumea Ta cerească!
Şi sufletu-mi se roagă să fie salvat!

A fost doar un vis urât şi trece;
Curând poate am să mă sting şi eu;
Nu voi veşnici în Iadul rece
Ştiu că Dumnezeu iartă mereu!
2011



Beatrice Lohmüller


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu