miercuri, 20 noiembrie 2013

FĂRĂ SUCCES








M-am născut pe-acest pământ
Căci aşa au vrut ai mei;
Dar e greu, o spun plângând,
Asta o ştiu şi dragii de ei.

Avem o ţară prost condusă
Sau, aşa suntem noi românii!
Sunt educată, bine-crescută,
Dar bani mulţi au numai unii.

Noi restul fie că vrem, fie că nu,
O ducem tot aşa demult!
Că nu e drept o ştii şi tu!
Nu pot să fac nimic, ascult.

Facem facultate pe mulţi bani,
Şi statul posturi nu ne dă;
Studiem atâţia ani
Dar banul la mine, nu vine, nu stă.

Nu mă revolt! Îmi cer doar dreptul
Ştiind că suntem toţi egali!
Vreau să îmi câştig respectul
Pe care-l aştept de atâţia ani.

Se fac mai nou, noi facultăţi
Să curgă banii de la noi!
Ei posturi ne vor da „din părţi”
Şi cică „treacă de la noi”!


Nici frumuseţea, nici omenia,
Nu mă ajută cu nimic.
Dacă azi mi-a mers mai bine,
Spun „e bine că m-am ridicat un pic”!
2011

Beatrice Lohmüller

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu