miercuri, 20 noiembrie 2013

DEPARTE DE TINE






Departe sunt de tine, departe voi fi mereu;
Nu mai simt durere, nu mai ştiu să plâng;
Am uitat ce e speranţa, e frig în sufletul meu;
Am râs cândva, dar azi, doar inimi frâng.

Admir în linişte un răsărit frumos de soare
Ascult în frig un cântec trist al păsărilor;
Privesc spre cerul innorat şi sufletul mă doare
Păsări ce pleacă, mă salută-n zborul lor.

Ele nu-şi fac timp pentru a privi înapoi;
Doar eu mereu trecutul răscoleam,
Încă te caut rătăcit, ne caut iar pe noi
Doar amintiri găsesc, eu nu te mai am.

Se apropie toamna, e un aer tot mai rece;
Mă pregătesc să dorm fiindcă am obosit,
E greu să trec de toate; durerea nu mai trece
Fără tine m-am pierdut, n-am supravieţuit.
2006



Beatrice Lohmüller


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu