miercuri, 20 noiembrie 2013

IUBIRE INTERZISĂ







Ce dificil e când iubeşti ce nu este al tău
Şi este greu nimic tu să nu spui,
Ca vulpea care fură, să te ascunzi mereu,
Şi într-un târziu, rămâi al nimănui.

Un lucru interzis este-o ispită mare
Şi mă îndeamnă de-aproape să-l cunosc,
Chiar de va fi chin şi va durea mai tare
Încerc să mă apropii, de chipu-ţi luminos.

Şi te iubesc în tăcere chiar dacă mi-e greu,
Tu îmi şopteşti uneori cuvinte măreţe;
Să te iubesc mai mult, tu mă îndemni mereu,
Dar aşteptându-te, timpul nu stă, trece.

Eu te doresc ca o nebună, fără să vreau
Şi plâng în miez de noapte după un sărut;
Măcar un minut cu tine vreau să stau!
Aştept acea clipă şi sper s-o apuc!

Eu nu-mi doresc să pleci din locul tău ce-l strâmt;
Ci doar să vii la mine, atunci când te chem!
Dacă te-am rănit, să ştii că nu am vrut;
Dar vreau în sfârşit, un răspuns ferm!

De nu te pot păstra numai pentru mine,
Rămâi aşa cum eşti, dar nu mă părăsi!
Iubire, te-aş uita! Dar nu pot; ştii bine!
Şi nu pot înceta a te mai iubi!
2009



Beatrice Lohmüller

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu